September 17, 2013

Exercise & Diet

Oj, oj, oj vilken träningsvärk jag har i mina ben idag ! Blev ett riktigt gött pass igårkväll, och jag tränar ben alldeles för sällan, det är en sak som är säker. Men gött nu iaf :)
Idag hade vi morgonmöte på jobbet och kära Lina från Vetlandabutiken var och pratade med oss om "Motion och kost". Riktigt intressant, och jag kände mig rätt hemma under hela timmen :) Var liksom lite mitt område ^^ Och så har vi dragit igång en tävling på jobbet, att man ska skriva upp sina antal minuter man tränat varje dag, och så vinner en ett pris :) Kul att man tävlar och kan sporra och motivera varandra lite. Det tycker jag är bra :)
Och på tal om det, nu drar jag iaf till gymmet och avverkar mina dagliga minuter ;)

Translation:
Oh wow, my legs are so sore today! I had a great leg workout last night, but I do work my legs too little, that's for sure!  But it feels good now :)
We had a meeting at work this morning and an old collegue of mine from when I worked in Vetlanda is the "Health coach" for H&M in our region so she was here to talk about "Exercise and Diet". It was a great meeting and I felt like it was kinda my area, so that was fun :) And we are now competing at work. The one who has the most amount of minutes of training during a certain period of time wins :) I think it's awesome that we have this competion so we can inspire and trigger each other :)
And speaking of which, I better get going to the gym to get my minutes ;)

1 comment:

Kim said...

I love the work competition - you will do great!!!