January 06, 2013

Veggie lasagna, just the way it should be!

Såhär mysade hade Ninnie och jag det när hon var på besök! Mysigaste fotöljerna att sitta i! Sweet !
Älskar att det caféet hade en vegetarisk lasagne! Liksom inte ens en "ovegetarisk" utan BARA vegetariskt! Sweet! Så ska det va!
Fick även ett mycket roligt samtal från jobbet som gladde mig! 
På tisdag ska jag upp till Linköping på lite besök på min framtida distans skola! Ska bli mycket intressant att komma på besök! Jag ska göra 2013 ett BRA år! 

Translation: 
I love that the café me and Ninnie went to has a vegetarian lasagna! I mean like, they didn't even have a regular one haha, just the vegetarian! That's how I like it! :D
Also got a really really nice phonecall while sitting there from my boss ! Made me really happy!
I'm going to a city called Linköping on Tuesday to check out my future distance school! I'm excited! I'm gonna make 2013 a GREAT year!

1 comment:

Winnie said...

Yummy that looks so good, I do love veggie variations of food sometimes, this looks delicious.