January 30, 2013

Sweat it!

(Fulaste bilden ever haha men jag bjuder på den :P)
Idag ska jag INTE träna ! Måste ta mig en vilodag, och jag får intala mig själv att det ska bli skönt, men jag saknar redan att jag inte får träna haha. Älskar det för mycket.
Igår blev det ett sjukt svettigt pass och det var så skönt. Sen kom Andreas hem och frågade om jag inte skulle med och simma, och hade jag inte vart så utmattad så hade jag gjort det. Nästa gång :)
Har precis vart på ett möte nu på morgonen och ska på ytterliggare ett vid 14 idag. Sen ska jag nog ta mig upp till Samarkand och sätta mig på ett fik där och plugga lite tror jag. 

Translation:
I'm NOT going to the gym today! I have to have a day off, for my body haha. I'm gonna tell myself it's gonna be a nice day without the gym, but I love working out too much to know that's actually true haha. 
So now I've just been to a meeting and I have another one to go to this afternoon. Then I'll probably just hit the mall and do some studying. 

No comments: