January 29, 2013

Celsius !

Igår blev det ett galet arm/överkroppspass. Vaknade upp med galen träningsvärk.
Men ska åter till gymmet idag tänkte jag. Har min vilodag imorgon! Blir kondition så det bara smäller om det idag! 
Fick hem ett kit från Fitnessguru med lite stuff, så det är en extra motivation! Inte för att jag behöver det sådär mycket haha jag älskar ändå att träna så! :P
Ikväll ska jag sätta mig och fortsätta plugga kroppen. Lär mig om skelettet nu och hade redovisning för Andreas i förrgår, och nu har jag fått en ny uppgift av honom :) Han är bäst på att stötta och peppa mig i plugget ! :) Love that guy :)

Translation:
Worked out my arms and upperbody yesterday and today I woke up really sore! 
But I'm going to the gym today again, I'll have my resting day tomorrow. I'm gonna hit the treadmill and do some major cardio!
Tonight I'm gonna do some studying (anatomy). I've just started reading about the human bones and I had a presentation for Andreas the other day and now he has giving me another topic to study! He's so supportive of my dream and encourages me ! Love that guy :)

No comments: