January 18, 2013

RED

Jag har gått och blivit mig själv igen ! :) Rödhårig alltså. Åh, trivs såååå mycket bättre nu! Jag trivs iofs rätt bra i ljust hår också, men nu innan jag färgade det så var det alldeles för dassigt och jag var såå trött på det! 
Andreas och jag var hemma i Vetlanda över natten ons-tors. Hängde lite med Ninnie & Samuel och kollade på Shaun of the dead haha. Galen film. 

Translation:
I'm myself again! :) A redhead that is. Man, I feel sooo much better with this color right now! I mean, I like being a little blondish too, but this is just so much more me. Before I colored it it was just a really boring color.
Andreas and I went to Vetlanda wed-thurs and hung out with Ninnie & Samuel.. We watched Shaun of the dead haha. Crazy movie. 

6 comments:

Lindis said...

Så hyggelig at du "datt" innom bloggen min :)
Du kler virkelig kobberfarget hår! Jeg har hatt det selv faktisk, det var en artig forandring det. Men nå er håret blondt igjen ;)

God helg!

Anonymous said...

Looks so great !! ^^

Yeap we have Gina Tricot, and I used to work at local shop as extra. :)

Satu
Indie by heart

RosyChicc said...

Looks great on you! :))

XO,
http://rosychicc.blogspot.com/

Winnie said...

Wow, I love your new hair colour!!

Unknown said...

Adoro troppo i capelli rossi! <3 ti aspetto da me per un nuovo post dedicato al "tartan". xoxo Donny di www.thefashionfordonny.com

Frida said...

Åh, kul med rött igen :) Själv funderar jag på åt ett brunare håll men är feg då det kan vara svårt att få tillbaka det röda om allt skiter sig...