May 20, 2010

"We all thought you went back to Sweden..like for good!"

Idag träffade jag söta Adela och hade lite brunch med henne... Mumma, men blev så fruktansvärt mätt efteråt haha.
Jag hann även med en sväng på gymmet, och det va lite roligt, för ja va bara och bytte om och så kom det en tjej som ja pratat lite med.. liksom, ja känner inte henne eller ngt, utan bara lite småprat då och då, och hon bara " heeej, jag tänkte precis på dig"... och ja vände mig och jag såg att hon kollade på mig, så antagligen pratade hon med mig haha... och ja bara "Hejj.. Va? mig?" Haha. Och hon bara jaa, vi trodde du typ åkt tillbaka till Sverige eller ngt, jag har inte sett dig på länge (inget bra tecken dock hahahaha...)... Men ja, när Ninnie va här hela April så va jag ju inte där, så det är ju inte så konstigt.. men lite roligt ändå... värsta folk bara pratar om mig... lite skumt dock.. haha.. och typ tränarna och så också bara "men va roligt och se dig igen nu, har ju inte sett dig på ett tag..."... Får en att vilja gå dit varje dag igen nu :P Älskar mitt gym.. för det mesta ;) Oooh, måste btw komma ihåg att skriva ut mitt mail om att jag ska få en 50min gratis tränings session med en personlig tränare med... så nice!
Iaf... blir sent jobb idag och imon. Suck. Men men.... that's life..

Translation:
I met up with Adela today for some yummy (and filling) brunch. Nice Nice.

I also had time to hit the gym, and it was kinda funny, coz I was in the locker room and I heard this girl (who I don't really know, but I've like chit chatted a little with her and stuff....) saying "Heyyy, I was just thinking about you!". I turned around , not really sure she was talking to (and about) me.... but yes indeed she was, looking straight at me, and I was pretty much the only one around too, so yeah... haha... And I was like "Hey. Me? How come?" and she was like well I haven't seen you in a while so we thought you had gone back to Sweden forever... (that's not a good sign tho, that I haven't been there much lately... but when Ninnie was here in April I wasn't there at all, so... haha... ) kinda funny that she and other noticed...a little creepy to tho... that ppl are talking about me... haha... like the trainers there are also like "oo nice seeing you again, haven't seen you in a while..."...
Haha, kinda makes me wanna go there everyday now :P Love my gym.... most of the times ;) Ooh, gotta remember to print my paper so that I can get my 50min free personal trainer session too... soo darn sweet haha...
Anyhow..... working late tonite and tomorrow night.. *sigh* Oh well haha.. that's life :P

8 comments:

Mo said...

ah ah du är en kändis !!

Anonymous said...

love your blog, thanks for sharing!
and thanks for the sweet comments

-cma
COSMICaroline.blogspot.com

Heather said...

haha that is funny! hmm I have a voucher for personal trainig too...

daisychain said...

just remember work = money!

Mademoiselle Ruta said...

My summer job is physically demanding so no gym for me.

But it's nice when people notice you're gone. Makes you feel important.

Paige Baker said...

Awesome blog! And that story just made me laugh!

michelle_ said...

i love getting myself to the gym as well :) i've only started doing it for 2 weeks, but its good to keep my body fit !

Dylana Suarez said...

Sounds fun!

colormenana.blogspot.com