May 31, 2010

Shake it !

Förra lördagen va bäst ! Roligaste kvällen på länge tror jag ! Hel galen haha. Jag tänkte jag skulle lägga in en video från när vi dansar till Ketchup dansen, men det ville sig inte... Oh well ^^
Ni ser en liten skymt av Nadine med sin fina outfit som vi tvingade på henne med ! (oh btw, bilderna är från hennes b-day party förra helgen haha...)
Denna helg va nästan lika bra ! Jag kan verkligen bara le när jag tänker på alla fina människor jag spenderar mina helger med ! Underbara är ordet. Kan det vara helg varje dag, tack?
I fredags hade vi parkinglot party ! Jag lämnar det där haha... Ojoj, ja kan ha en video från det haha.. får se om vi lägger upp den här eller inte ;)
Lördagen va det poooooolparty och en galen middag på Cheesecake Factory (där har jag inte vart på ett år typ! ). Innehöll fel mat, sniffa svartpeppar och fake födelsedag+gratis cheesecake! Galet! Och så bäst ! :D
Igår, söndag åkte vi till Santa Cruz och hängde på stranden. Och sen vid 23.00 åkte jag till gymmet och sprang! Så skönt ! (och yey, min bröstmuskel är NORMAL igen ! Woooo).
Jag blir ärligt så glad när jag tänker på mina fina helger, och sen blir jag så ledsen när jag tänker på att detta kommer inte vara så mkt längre till. Folk åker hem, jag börjar skolan till hösten och ingen av dessa flickor kommer vara här :(
Ok, jag vill inte avsluta ledsamt ! Jag har haft bästa helgen- ännu en gång- och idag är det måndag och jag är visst leeeedig ! :)

Translation:
Last Saturday was awesome ! Best night in a loong time, I'd say! Crazy Crazy haha. I was thinking I should post a video of our awesome Ketchup dance, but it won't work, so... oh well ^^
You can see a little bit of Nadines sweet outfit that we made her wear. (Oh btw, the pictures are from her b-day party last weekend haha).
This weekend was almost as good! I can really only smile when I think about all the awesome people I spend my weekends with ! Wonderful. Can I have weekend every day, please?
On Friday we had a parking lot party! Literally.... I might even have a video from that! Haha.. Let's see if I post it here or not ;) We're nuts! And so fun.
We had a pooooool party on Saturday and then a flippin crazy evening and dinner at Cheesecake Factory (haven't been there for like a year!). It involved misplaced orders and food, sniffing pepper and a fake b-day and free cake on top of that! Crazy! And so awesome <3
Yesterday we just chilled at the beach in Santa Cruz. And then at 11pm I went to the gym for some late night running. Best time to do it, really! (and yey, my chest muscle is NORMAL now! Wooo).
Seriously, I'm so happy when I think about my lovely weekends, and then I'm so sad when I realize that this won't be for very much longer. People are leaving, I start school in the fall and none of these girls are gonna be here then :(
Okay. I refuse to end this in a sad way ! I've had the best weekend- once again- and it's Monday today and it's Memorial Day so I'm off ! :)

6 comments:

divanaurlopie said...

hehe funny:D like this:D

Unknown said...

great looks you guys have alot of fun nice enjoy guys ,

i like it :)

Mademoiselle Ruta said...

Love these photos!

glasruta said...

hihihi ser ut som bästa kvällen :)

Mila said...

Haha looks like suh a great timeee!

Mo said...

so fun that you're dancing in every room !