May 21, 2008

Prommake-and-do


Igår testade jag hår och smink hos en kompis som ska gå på balen på lördag. Själv ska jag inte gå, men det är roligare att göra ngn annan fin liksom. Dessutom kommer jag fota lite också, och det är också roligare.
Håret körde vi lockigt med lite blandade storlekar och sen en tiara på det. Fint. Vi körde också en liten uppsättning med. Stiligt blev det :P
Sminket blev också bra, vi toppade med lösögonfransar =) Det gör väldigt mkt ska jag säga! Ne, det kommer bli super. Och ännu bättre på lördag.

I måndags hade vi klassfest. Det var trevligttrevlig. Men alltså fy va sorgligt att sluta nu känner jag. Det är nu det är som bäst stämmning mellan alla. Jag älskar min klass. Den är den skönaste liksom! Ne fy, va sad att bara lämna alla. Såhär kände jag i nian också, men nu är det ändå lite annurlunda. Jag skulle vilja ha en återträff med nians klass snart. Och sen om några år (kanske när jag kommer hem från usa, inte för att det är om några år men iaf hehe) ha en återträff med min nuvarande mediaklass.
Alla är så sjukt sköna så det finns inte.

/Victoria

No comments: