May 06, 2008

(Fotograf Jamie Nelson)
Alltså, jag älskar denna bild, detta smink och allt. Hela bilden.
Nu har jag precis bokat tåget till Stockholm som vi ska åka med imon efter skolan..
Sen blir det Arlanda och Kreta ! !Wihoo ! =D
Idag har jag klippt mig. Blev inte såå mkt kortare, så det var bra.. men det blev inte heller mkt till frisyr, men samtidigt vet jag inte hur jag vill ha det, så det är iaf bra att det slitna är borta. Känns skönt liksom...
Nehe nu måste jag nog fortsätta packa.
/Victoria

4 comments:

Anonymous said...

sv: åh, tack! va fint sagt!

Anonymous said...

mer bidler=)

Anonymous said...

Hej Victoria!
Mitt namn är Ronja Isaksson och jag jobbar på Pronto Communication. Vi har en enkät som jag undrar om du skulle kunna tänka dig att delta i? Vänligen kontakta mig på RI_pronto@hotmail.com

Anonymous said...

Tack sötnos! det värmer..