May 01, 2008

Första Maj

Jaha, då var det maj. Tjena va tiden flyger fram. Både igår och idag var i skolan och jobbade, trots att vi är lediga. Men har man mkt att göra, så har man. Surt....
Är ensam hemme tills söndag nu. Loves it. I like being alone.
Och jag är glad att jag inte tänker dumma tankar heller.... Hade jag vart själv i 4 dagar för ett år sen hade det bara betytt en sak, och det ska vi inte tala om. Ne... Nu ska jag vara snäll mot mig själv och inte sakta men säkert ta livet av mig.
Ja ska ju åka till Kreta om en vecka (åh shit om en vecka är jag där nu.. Wihoo :P ) och det lilla dumma är att flyget går vid 06.45 och man skulle senast checka in 05.45, och därifrån jag ska åka går det bara en buss in till sthlm city vid 1 på natten, och sen en flygbuss till arlanda vid 4. Så bara hej, vara i sthlm mitt på natten i 3 timmar. Roligt värre... Men, men sånt är livet. Det är ju ändå inte varje dag man ska till Kreta bara sådär. Alltså, detta är stort för mig haha...
Ne, nu ska jag bege mig till tv:n och kolla på The Hills..
Hej svej !
/Victoria

No comments: