May 05, 2008

Jag kan inte bli sjuk nu!

Vaknar upp idag och är alldeles rinnig i näsa och ögon. Det är inte lägligt alls. Jag ska ju liksom åka till Kreta på torsdag. (Som jag btw fick nyheten om idag, att det var en som nyss var hemkommer därifrån och det var typ sugigt väder. Kul? NE... Men jag har fortfarande hopp i mig)...
Men jag kan vara pollenallergiker. Jag köpte tabletter mot det idag, men jag har inte känt ngn skillnad än.. så jag kanske inte är det... men så nu när jag kom hem från skolan och jobbet så gick jag emot mina värderingar om nässpray och ögondroppar och tog det.. Känns lite, lite bättre... mne nja.. får hoppas jag blir bra nu alltså.
Nu måste jag börja packa lite faktiskt, Asså va ska man ha med sig liksom. det kommer bli för mkt tror jag.. jag vill ju ha med mig hela min garderob, men det finns ingen möjlighet för det haha... Ja, tjena... det kommer inte bli lätt..
/Victoria

No comments: