May 29, 2008

The good old days or not?

Sitter och kollar på gamla bilder. Eller a bilder från typ ett år sen. Och jag vet ärligt inte om jag ska skratta (kanske inte men) eller gråta. Jag gråter nog tror jag. Men jag har nog inte riktigt bestäm anledningen. Om jag vill tillbaka eller inte?
Jag vill verkligen inte tillbaka till hur jag egentligen mådde. Men guuuuud vilken skillnad det är. Asså jag mår så dåligt när jag ser bilderna. Jag skulle bara vilja slänga varenda en så jag slipper bli påmind om hur jag ändå såg ut. Serri, jag borde slänga alla. Hela skiten. Hm.. ska jag det ?... Dom för ju egentligen inget gott med sig.
Å andra sidan kanske jag kan kolla på dom och intala mig själv att aldrig gå ner så långt i träsket igen. Men just nu känns det som dom bilderna bara uppmuntrar mig att bli som jag va då. Gah. Men jag, jag egentligen, vill inte och framför allt SKA inte tillbaka till skiten.
Bajs på allt. Bajs på bilder. Bajs på mig själv kan man tycka.

/Victoria

No comments: