May 23, 2008

Om och om


Vilka "förmåner" jag skulle ha egentligen, om jag var en aning (!) mer självsäker i mig själv alltså.
"Min" fotograf ringde mig idag och hade lite ideér, men jag vet inte. Jag är so not comfartable in myself. Skulle ju vara kul ändå, men jag skulle må skit om jag skulle göra något jag själv egentligen inte vill (=kan, klarar) psykiskt.
Och nu håller mina tankar till och med på att flyga iväg på dumma banor. Att jag vill tillbaka till skiten ! Aldrig. Men att se mig själv nu är inte det roligaste. I have to be strong bara.. På det rätta sättet.
Sen jag tog dom nya bilderna hade det tydligen vart en del efterfrågningar på mig, så det känns ju lite skoj...

Imon är det balen för min årskurs. Ska till en kompis för att fixa henne..
Och i helgen är jag själv hemma igen. Fett nice är det. Synd att jag inte får utnyttja det helt hehe.. Men, jag får se till att njuta av ensamheten nu liksom.

/Victoria

No comments: