April 17, 2008

Visste så många?

Alltså, jag visste verkligen att så många visste om att jag mår (då det var som värst; mådde) dåligt. Men på senaste tiden har jag fått klart för mig att det är flera som visste om det. Visste inte att det hade visat sig så tydligt, men tydligen är det för svårt att dölja sånt.
Jag och kompis ska göra en dokumentär om tjejers psykiska ohälsa, och då hade vi tänkt att intervju en som har anorexi (eller hon är Pro-ana, så att säga- vilket jag är HELT OCH HÅLLET EMOT), men hon är väldigt öppen om sina problem så det hade varit jättebra om hon skulle ställt upp, men det gick tyvärr inte sen, pga olika anledningar. Men nu har vi iaf fått tag på en annan vi känner, så det löste sig med. Hoppas att allt blir bra bara..
Nehe, nu måste jag faktiskt göra något vettigare..
/Victoria

No comments: