April 12, 2008

Annoying or what

Åh, va irriterande detta är. Jag ska ju åka som au pair till usa i höst, och på en sida där man kan visa upp sin profil och kolla efter familjer har jag hittat världens perfekta (kanske då..) familj, och jag la till den familjen i min "hotlist" och dom kontakted mig (via den här hemsidan då) och sa att de hade kollat min pofil och var intresserade av mig, och att jag uppfyllde deras önskemål så att säga. Men nu är det såhär; att om jag vill kontakta dom personligen måste jag bli en betald medlem på denna sida. Och det kostar typ 36 euro/340 :-. Alltså det är så jobbigt så det är inte sant. Tänk om den här famlijen är superbra liksom.. Dom bodde i LA, Kalifornien, ett stort fint hus (med pool, för att tillägga), 1 tjej på 8 år, och dom har haft 3 au pairer innan som alla har stannat kvar hos dom. Och dom är en välutbildad famlij och kan prata typ 6-7 språk. Ser ni hur bra features dom har eller? Gah.. men ja menar man vill ju inte betala så himla mkt pengar liksom...
MuppTupp.
Nej, oj då va klockan var mkt nu, nu måste jag sticka och jobba..
/Victoria

1 comment:

Anonymous said...

ne fy va irri!