April 18, 2008

varför plågas jag fortfarande?

Nu brister det igen. Varför måste jag ständigt plågas av mina tankar?
Kom och tänka på när jag ska åka utomlands nu igen, och jag kommer aldrig kunna klara att gå där på stranden.. Alltså mitt huvud klarar inte det. Jag klara det inte.

Sen kom jag att tänka på att kommer jag klara ett helt år i USA utan mina egna rutiner?
Utan egen kontroll?
Tänk om jag blir ännu sämre där? Jag vill inte det. Jag vill att min familj ska gilla mig, och om jag ska komma dit och krångla med onödigheter kommer dom inte vilja ha mig längre. Dom kommer skicka tillbaks mig.

Varför kan jag bara inte bli bättre? Släppa alla messed-up-thoughts.
Jag inbillar mig att jag är bra. Jag tror att jag mår bättre än vad jag egentligen gör, men jag ser fortfarande samma avsky när jag ser en spegel. Det kommer jag alltid göra.
Jag tror jag behöver seriös hjälp. Äkta hjälp, som jag tar åt mig. Jag kan nog inte hjälpa mig själv.

/Victoria

No comments: