April 06, 2008

Ett tag sen, ja..


Som sagt, mitt liv är rätt tråkigt för tillfället... Mycket stress och mkt att göra nu med skolan, hörde för nån dag sen att det bara är 8 veckor kvar i skolan.. Shit! Panik! Hundra grejjer att göra. Projektarbete, inlämningar hit inlämningar dit, körkort, sista-minuten resa, leva, sova, tänka... Ja, det är inte lätt att leva alltid, inte..

Va och fotade med "min" fotograf häromdagen... gick la bra.. Men ja vet verkligen inte om modellandet är något för mig.. ja trivs inte när jag själv inte har kontroll över hur jag ser och ut och hur jag blir på bilden... Man får ju bra feedback av han och så, men samtidigt vad han tycker är snyggt tycker inte jag är snyggt haha.. men men, man kan ju hoppas att man får något "bra" uppdrag eller nått och får lite pengar liksom.. hehe, varför annars gör jag det hehe`?

Nehe, nu ska jag nog ta och göra en låt i Ejay.. om den blir bra ska vi kanske använda den till vårat projektarbete.. så får se om det blir något av det...
/Victoria




No comments: