April 11, 2008

Roadtrip

Igår vart det en biltur till Jönköping. Anledningen var att vi skulle kolla på Arbetsförmedlingen för dom hade information om att jobba utomlands, till exempel i Norge eller som au pair typ. Men eftersom jag redan vet vad jag ska göra (åka som au pair till usa i höst) så fanns det inte mkt anledningen till att vara där så länge hehe.. Så det blev mest shopping för min del. Och det är mkt bättre =P (men inte alltid för plånkan... fast jag köpte bara budget grejjer så det är ju super hehe)

När man är ute så (med andra) märker man lite att man ännu inte har kommit så långt i tillfrisknadsprocessen (hmm?.. a..) . Man undviker fortfarande vissa (harkel) situationer. Men, jag tycker ändå jag är bra för jag tog iaf när jag kom hem så.. Men, det kommer väl det med... Sånt är liksom något som är såhär mysigt liksom.. att gå ut liksom.. (inte på nån fest haha..) men samtidgt är det ju inte gratis heller, så då lägger jag hellre mina cash på kläder :P

Jag smakade en ny Ramlösa (som inte har kommit till min stad än, för vi är lite efter här.. as usual). Jordgubb-Lime var det på den. Den var inte super. Ok/drickbar men inte mkt mer.

(däremot är Ramlösa Granatäpple en rekommendation)

Nehe, nu ska jag ta och göra mig iordning. Ska göra en intervju med våran kurator på skolan om tjejers psykiska ohälsa.

/Victoria


No comments: