April 08, 2008

Orka

Alltså, seriöst, orka med skolan.
Det är så sjukt mkt nu så det är inte sant. Ändå känner jag att jag inte gör ett skit. Vilket jag inte gör heller, för det finns inget att göra.. eller det finns miljoner saker att göra, men jag vet inte hur jag ska börja, eller ens var jag ska börja.. ja tjena, va skönt det kommer bli när skolan är över.. samtigit som det är rätt bekvämt att gå i skolan... aja...
Idag blir det dans. Genrep inför nästa vecka. Spännande. Får se hur det blir. Men det blir nog super, alla är så grymt duktiga på att dansa.
Själv ska jag hjula, haha.. har inte gjort det på flera år sen jag slutade på gympan, men det ordnar sig nog med.. bryter väl kanske ett ben eller två, men det är sånt man får leva med.
Nehe, nu ska jag fortsätta att jobba med Arbetsmiljölagen. Gud, så roligt.!
/Victoria

No comments: