April 14, 2008

Varför bryr jag mig ?!?!?!

Åh, jag blir så irriterad !! Irriterad på mig själv, på mitt psyke, på min kropp, på mig !´
Varför bryr jag mig ens om det ?! Kan jag inte bara skita i det. Bara ignorera det. Jag spyr på det. Önskar jag bara kunde slå mig själv och sen vara nöjd med mig. Men icke... ne här ska mitt psyke misshandla min hjärna med onödigt bajsprat i skallen..
Jag måste nog gråta av mig en skvätt tror jag....
Imorgon är det iaf dansuppvisning.. ska bli skojj.. det ändå som inte är skojj är att jag är så obekväm i alla kläder jag har och så ska man visa upp sig inför hela skolan (många iaf) och det är inte det roligaste.. önskade bara att jag kunde ta på ngt och känna mig bra i det..! Men icke, ne här ska vi känna oss värdelösa i allt man möjligt kan ha på sig.. Cp-människa ! Va normal istället !! GAH!!..
Ne, nu ska jag lugna ner mig... Andas Victoria, andas...
Ha det bra iaf !
/Victoria

No comments: