December 07, 2007

Sjuuuuuuuk


Nehe du, det var INTE kul alls. Vaknade inatt och mådde skit... men sen gick det över och jag bara a men då går jag till skolan idag.. för idag har vi två lektioner man typ MÅSTE vara på annars missar man verkligen mkt... men sen när jag gick höll jag på att dö... typ.. inga hastiga rörelser här asså, då ramlar man baklänges...
Tog iaf tempen och det visade sig att jag hade 37,9 grader efter att ha tagit en Panodil... det bådar gott tycker man...
Så idag är det hemma... inte riktigt så nice det brukar vara annars...
Det värsta med detta är att jag har en sån FRUKTANSVÄRD huvudvärk.. det är sjukt va ont det gör.. jag tror nog aldrig jag haft så ont... detta är lidiga ska jag tala om... inte nog med det, jag fryser så att hela kroppen skakar. Helt seriöst, rör jag mig en millimeter får jag världens chock för att det är så kallt..

Så Dagens outfit:
Byxor, byxor och byxor.
Varm tröja och fleece.
Tredubbla strumpor varav två är stickade och av fleece tyg typ..
Gostofflor
Eskimåmössa
Vantar
STOR sjal
Täcke

Accessoar:
En brasa på en cirka 50 grader..
Och ändå fryser jag... Det är hemskt..
Tänk folk som känner sån här smärta dagligen. Dom tänker jag på idag då.... förutom att jag tycker väldigt synd om migsjälv... :(


/Victoria


No comments: