December 14, 2007

Helg igen!

Idag, nu , mår jag mkt bättre... Det är coolt att kroppen bara kan "läka" och bli/må bra igen... det är riktigt starkt av min kropp :D
Mm, annars rullar dagarna på. Bara några dagar till julafton och imon måste jag fixa klart resten av julklapparna för sen jobbar jag resten av veckan så då kommer jag inte hinna.
Sen så skickade jag in min ansökan till Culture Care Au Pair i onsdags. Så ja, då kommer jag förmodligen åka till USA i höst. Nice.
Hoppas bara att man kommer i en bra familj och i ett bra område. Då blir allt säkert kalas.

Idag hände något roligt. Igår va ja och en kompis med i en tävling på Maxi där man skulle skriva en motivering varför Kaffe och Toblerone passade så bra tillsammans. Och lite flummigt sådär skrev vi "Kaffe suger men Toblerone mer än duger".. haha.. Och sen idag fick jag ett telefonsvar från en på Maxi som sa att jag (vi då) hade vunnit i tävlingen !! hahah... Så grymma är vi!

Så vi åkte och hämtade ut den och den vägde 4,5 kg haha.. inte lite stor.... lite roligt asså.. Vi kunde inte sluta skratta ett tag där när vi fick höra det.

/Victoria

1 comment:

Anonymous said...

Mohahaha... it was awesome!