December 16, 2007

Äntligen träning

Ja, eftersom jag har vart sjuk ett tag så har jag inte kunnat träna denna vecka... men idag tog jag tillfället i akt och ställde mig på
crosstrainern.. det är så otroligt skönt så det finns inte. Och förhoppningsvis kommer jag sova mkt bättre inatt med och det känns skönt.
Den här veckan som kommer kommer jag säkert inte hinna träna nånting tror ja inte. Jag ska nämligen jobba varje dag på eftermiddagen och kvällen utom en dag.. så det kommer bli stressigt denna veckan innan jul nu..
Sen har jag en julklapp.. eller två julklappar kvar som måste köpas och det kommer jag typ aldrig hinna.. ahh.. får hoppas det kommer gå ihop sig.
Jag tjänar iaf pengar på att jobba iaf.. det är göttans...

Idag köpte jag en dricka.. så gottigt var det.. kolsyrat citron vatten.. mums... it's soo wonderful..!

Nehe, mkt mer har jag väl inte att yttra mig om idag...
Ha det bra alla!


/Victoria

No comments: