December 08, 2007

Mitt livs värsta dygn

... har jag haft detta dygn. Vaknade med att jag mådde skit rent ut sagt. Jag har aldrig någonsin känt sådan smärta i min kropp.. det går inte beskriva det...
I vilket fall låg jag vaken hela natten och mådde så dåligt och undrade vad jag hade gjort för att förtjäna denna tortyr.

Jag gick upp till toan för jag var spyfärdig. Var där inne ett tag men spydde aldrig. Efter några minuter höll jag på att svimma så jag la mig ner på golvet vid toaletten.. och somnade i en 40 minuter eller nått.. lustigt men a... sen gick jag tillbaka till min säng men somnade inte om, utan låg där och har inte gått upp något mer sen dess.. förutom för typ någon timma sen. Jo förresten jag kände mig bättre vid någon på dagen och satte mig vid datorn men den funkade inte utan jag höll på att svimma och kunde inte göra några som helst hastiga, eller långsamma för den delen, rörelser... så jag gick tilbaka till sängen. Så vid halv fem mådde jag.. hmm.. mindre dåligt får jag väl säga.. eller mer, det gjorde ingen skillnad om jag stod, låg eller gick jag kände samma hemska känsla vilket som liksom...

Och på grund av att jag har legat hela dagen har jag jätteont i nacken med nu..kan inte vrida på huvudet ens... :(
Ne.. hela dagen har jag haft tankar som "Vad har jag gjort för att förtjäna detta?", "Kan jag få dö", "Jag önskar jag inte fanns"-tankar.. osv osv...
Så, min dag har väl inte vart toppen så att säga...

/Victoria

No comments: