December 31, 2007

Nya året är... snart kommet. Välkommen 2008!

Ja, nu välkomnar jag år 2008 i mitt liv:
Jag hoppas att det för med sig bättre saker än vad året 2007 gjorde.
Jag hoppas att jag får ett år fyllt med glädje, skratt och ett frisk(are?)t liv.
Jag hoppas på ett år med mindre problem, mindre ångest och mera... liv.
Jag hoppas att alla med samma problem som jag har haft även dom kommer få ett bättre år.
Jag hoppas att jag klarar av sista terminen bra. Eller åtminstone klarar den.
Jag hoppas att jag får en bra bal och student.
Jag hoppas på ett fortsatt bra år (liv) med min underbara själsfrände.
Jag hoppas Hon får ett bättre år än det förra.
Jag hoppas hon (och jag) klarar oss bra utan varan när jag åker. AAH shit, jag kommer sakna dig så jag döööör!
Jag hoppas jag får ett bra år i USA.
Jag hoppas jag blir en bättre person år 2008.
Och till slut hoppas jag alla får ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
/Victoria

1 comment:

Anonymous said...

i know,,, jag kommer liksom inte klara mig utan dej min plutt... tänk typ igår .. Snyft snuft... utan det i ett år! nej hallå de går ju inte... serri de går inte... jag typ gråter asså... min lilla lilla donkey...