November 04, 2013

Stolen bike nr2

Ne nu är jag faktiskt ledsen ! (Även om jag på bilden ser glad it för jag igår äntligen besökte gymmet för första gången på nästan en vecka. Tidsbrist o känsla av förkylning har stoppat mig.)
Men ah, min andra cykel  har blivit snodd här. Är liksom inte ens lönt att äga en cykel i denna stad. SUGER. Är så sjukt ledsen för det. Vad har jag liksom gjort för att förtjäna det?! *tycker synd om mig själv*.
Men men, kan inte riktigt göra något åt det och har definitivt inte tid att spilla att tänka på det för denna veckan är det provdags! Imon jobbar jag 8-20:15 så där förlorar jag en hel dags studier. Men ah får försöka råplugga alla andra dagarna. Jag åker upp till Linköping och Erica redan på torsdagseftermiddagen så slipper jag gå upp vid 4.30 samma dag som provet #smartidé !
Ska bli riktigt kul på lördag då vi ska börja med Funktionell träning! Riktigt kul! :)

Translation:
Ok, now I'm sad! (Though I look rather happy in the picture, but thats just because I finally hit the gym last night after been gone for almost a week because of lack of time and feeling of a slight cold). 
But yeah, my second bike got stolen yday! I mean, common! I just got it and now they're gonna steal that one too! I cant even park a bike in this city without having someone take it! Sucks! *feeling sorry for myself*
Well well, cant really do anything about it and I dont have time to waist on that since this week is test week! Im going to Linköping and Erica on Thursday so I wont have to go up at 4:30am on the day of the test. I'm working 8am-8:15pm tomorrow so there goes one study day! I have to use my time well the rest of the days, thats for sure!
I cant wait until Saturday when we're gonna have Functional training classes! Yay! :)

1 comment:

Kim said...

Oh, no!!! That's awful - so sorry that someone stole your new bike!
And especially that it is this week when you already have so much going on.
Glad that you are staying focused on the test right now good luck!!!