November 17, 2013

Hero of the day- Blake

I fredags var det en galen wod (workout of the day) i crossfitboxen. Blake hette den och ja, ni ser ju! BRUTALT! Jag var heeeelt slut efteråt, men tydligen ändå rätt glad med en tumme upp och allt :P 
Igårkväll hade jag och Andreas lite myskväll. Har inte blivit så mycket quality time sen jag haft provet i skolan i så, men nu denna omgång är det inte lika tuff läxa som tur är, så vi tog tillfället i akt och bestämde oss för en myskväll framför en film- Unbreakable (mkt bra!). Andreas hade lagat mat till oss när vi kom hem och jag fixade godiset :P Bästaste kvällen på länge :)
Idag, söndag vaknade jag med ryggont vid typ 6 och kände att ne, här kan jag inte ligga längre, så jag begav mig till gymmet istället för att pumpa lite biceps/triceps, träna lite hållning och göra några burpees på det. Aldrig fel, sådär klockan 08:00 på en söndags morgon. Jag älskar att jag inte ens var själv där, utan det var några tappra krigare till som hade utmanat denna söndag morgon :) High Five på det :)
Translation:
On Friday I finally made it to the Crossfit Box, and the wod (workout of the day) was BRUTAL! (see pic). I was completely dead afterwards haha, but I still managed to look happy AND give a thumbs up :P I must have liked it ;)
Last night I finally managed to spend some quality time with Andreas. I haven't really had time for that before with school and all, but this time we don't have as much to read as last time, so we decided to make it a movie night :) We watched an older movie called Unbreakable with Bruce Willis (it was good!), and A had made food for us when I got home from work and I just had the best night in a long time :) We both really needed that, I think :)
This morning I woke up at like 6am with back pain, so I thought, instead of laying in bed with pain, why not hit the gym?! :P So I did :) I worked my biceps and triceps, practiced my posture, and did some burpees. All before 8am :) So nice! And I love the fact that I wasn't alone there, gooo all the Sunday morning fighters :D

2 comments:

Kim said...

Glad that you had some time to spend with your boyfriend and that you got to try CrossFit!

sofia said...

Men grymt pass, måste testa det själv!!