December 18, 2012

Tonight it's me and my wooden friend

Efter en dag på jobbet blev det till att kolla på det sista avsnittet av Dexter (här sitter världens Dexter nörd. Jag lovar. Har ni aldrig sett det har ni sparat er många hjärtattacker av crazy shit i en serie. Jag dör varje gång jag kollar!). Galet galet bra!
Sen drog Andreas till gymmet medan jag tvingar mig själv till en vilodag. Ibland måste man ju, så är det! Så i händerna mina har jag i ett par timmar nu hållt en gitarr och mina fingertoppar har fått sig en rejäl omgång. Mm me like :)
5 dagar kvar till julafton! 5 avsnitt kvar av julkalendern! Spääännande :)

Translation:
After work today I had to watch the season finale of Dexter (I'm the biggest fan ever. Swear. If you have never watched it you have saved yourselves from several heart attacks from crazy shit on that show haha. I literally die everytime I watch an episode haha!) Good stuff!
Then I was left alone and I grabbed my guitar for a few hours, now my fingertips are sore as heck so I'm putting it away ^^
5 days 'til Christmas (Eve). I'm a Swede so we celebrate on the 24th. Exciting! :)

1 comment:

Unknown said...

So lovely post!

Kisses,

Nicole

www.nicoleta.me