December 25, 2012

Christmas spirit (and Santa) arrived on time

Jag fick posa med självaste TOMTEN igårkväll ;) :D Dock ser jag helt förskräckt ut haha!
Gårkvällen var supermysig! Vi var hemma hos Andreas familia och det kändes som en väldigt normal jul, likt när jag firar med min släkt. Så det var mys! Fick massa fina saker av nära och kära.blev hur glad som helst :) Jag måste vart en snäll liten tös!
Till Andreas gav jag en ny familjemedlem! En Furby! :D Han blev glad han, eftersom han velat ha en sån sen han var liten :D

Translation: 
I had the opporunity to pose with no one but SANTA last night haha! Though I look like frightened as heck haha!
Yesterday was so nice! We were at Andreas familia and I got so much stuff from my loved ones. I'm very happy, and I think I have been a good girl this year :)
I gave Andreas a new family member! A Furby! :D He was so excited ! He has wanted it for like forever, since he was just a child :D

No comments: