December 16, 2012

Happy happy shins!

63min, 8km, 619kcals
Igår efter jobbet drog jag direkt till gymmet och jag gav bestämde mig för att utmana mina benhinnor och attackera löpbandet.
Bästa att jag var själv inne på tjejgymmet så jag höjde volymen på tv:n och kollade på Harry Potter som gick på Femman! Mina benhinnor sa emot lite runt 15 min, men jag försökte tänka bort det och fortsatte. Och det gick sen så sjukt bra och jag och mina benhinnor har nog inte varit så här glada på snart ett år! Åååååh! Älskar att springa! Mina ljumskar och ben var så möra sen att jag nästan föll ihop på golvet när jag gick av haha!
Idag ska jag dra med mig killen till gymmet med. Yeah :D

Translation:
Yesterday after work I went to the gym and decided I'd challenge my shins and attack the threadmill.
I was all alone at the "girls gym" (there's a gym in the gym for only girls to be) so I turned the TV up coz Harry Potter was on. My shins (I have shin splints) hurt a little after like 15 min, but I put my mind on something else and kept going. And after that it went soo good and me and my shins haven't been so happy in like almost a year! Aahh ! I love running! My groins and legs were SO SORE I almost fell to the floor after haha. 
Bringing the guy to the gym tonight! Yeah :D

No comments: