December 12, 2012

The Hobbit

Igår kom Ninnie & Samuel till storstan (höhö) och jag hakade på dom att se The Hobbit premiären 23:59. Jag klarade mig igen dom 3h utan att ens somna till för en sekund! *stolt*. Hade laddat upp med energidryck så klart haha. 
Dock märkte jag att energidrycken fortfarande (antagligen) satt i när jag kom hem, runt 3:30, då jag skulle försöka mig på det där som kallas att sova. Jag låg och vred och vände på mig till typ 5:30 då jag lyckades somna. Sen vaknade jag till vid 7:15 så jag kunde se julkalendern... sen kunde jag inte somna om helt igen, låg och halvslumrade till Andreas gick upp vid 9 typ. 
Och snacka om att min kropp har hatat mig idag eller! My God. Har vart helt i obalans... haft ont i hela kroppen, haft huvudvärk, ont i hjärtat/tryck över bröstet, och bara vart allmänt hängig. 
Spenderade min dag uppe på Grand Samarkand, gick ett varv, käkade med Andreas och hängde sen ett tag hos honom och hans chef på jobbet haha. Dom hade inte speciellt mkt att göra :P 
Inatt hoppas jag att jag får en GOD NATTS sömn! :)

Translation:
I went to see The Hobbit last night at the movies with Ninnie & Samuel. It was a night movie, the premiere and it started at 11:59pm. I made it through the whole movie, which was like 3h, without sleeping! Haha yeah, thank you Monster energy drink! 
Bad thing was, once I got home, at like 3:30am and wanted to sleep that was impossible! Uuugh.. I think I fell asleep around 5:30, and woke up again at like 7am... and couldnt really fall back to sleep after that. And today my body has hated me! Maaan, I've been totally out of balance, soo tired and with a headache and body ache and just been really "unenergized". 
I spent my day at the mall, wandering around, had a subway with Andreas and then just practically hung out at his job there. They weren't very busy :P
I wish for a GOOD NIGHTs sleep tonight! :)

3 comments:

Winnie said...

I definitely need to catch this too!

Rebecca Ragionieri said...

Non amo questo genere di film ma dato che al mio fidanzato piacciono penso che sarò costretta a vederlo (: Reb, xoxo.
*Nuovo post sul mio blog, fammi sapere cosa ne pensi (;
http://www.toprebel.com/2012/12/choose-life.html

Dennis said...

Underbar film! Helt klart över förväntan! Och jag känner igen mig i det där med energi dryck och ibland kaffe sent på natten. Försök somna liksom! haha