September 21, 2012

Workout!

I förrgår och igår tränade jag. Blev (tyvärr) armar båda dagarna men men så blir det ibland. Är helt mör idag! Körde även ett svettigt konditionspass på det. Idag tar jag vilodag för Andreas kommer till mig :)
Nu är det bara ca 1 vecka kvar tills jag bor själv i min lägenhet. L-ä-n-g-t-a-r! Jag gillade dock mitt place. Det var mitt i smeten och jag gillar hur jag inredde det. Men det kapitlet är slut nu och det känns mkt bra!

Translation
I went to the gym the day before yday and yday. I'm sooo sore today! Haha. But Andreas is coming today so I'll have a day of well-deserved rest! :)
I only have like one more week in my apartment. C-a-n-t-W-a-i-t! I did like my place though.. It's right in the middle of downtown and I liked how i decorated it ^^ But I'm closing that chapter of my book and it feels more than right !

1 comment:

Winnie said...

Good luck with your new place, it'll soon feel like home!