September 19, 2012

Sleep is overrated anyway

Har inte sovit en hel natt på säkert 3 veckor. Jo när jag var i Sthlm sov jag hela 7h. Och en av de 2 nätter jag var hos Andreas i helgen sov jag bra en natt. Men utöver det har jag vaknat i snitt kl 3 varje dag och legat uppe tills natten har blivit morgon. Det suger. Hårt. Inatt kollade jag på Into The Wild.

Translation
I haven't been able to sleep an entire night for like 3 weeks. Well yeah in Stockholm I had one night with 7h and then at Andreas this weekend one good night as well, but besides that I've woken up at 3 am every night. It sucks. It really does. This night I watched Into The Wild Again.

2 comments:

Mademoiselle Ruta said...

Awwww I hope you get a better night's sleep soon. I'll have to check out that movie also.

TraN said...

Åå, det er kjipt! Hope you get better soon!

xx TraN
http://www.sevenoutfits.blogg.no