September 24, 2012

Kuma


Åh, nu blev jag lite känslosam här hemma. Jag hittade denna bilden på mig och Kuma (min Kaliforniska värdfamiljs förra hund) nu när jag kollade på lite bilder. Åh. Asså han var den finaste gamla gubben ever! 
Jag glömmer aldrig den morgonen vi hittade honom på golvet, den dagen han hade kommit till hundhimlen. Det var en fruktansvärd morgon. Men han var gammal, och det var hans tid. 
Kuma, jag glömmer dig aldrig

Translation:
Aw, I got really emotional now. I just found this picture of me and Kuma (my old Californian host familys dog) . Aww. He was the nicest old man ever! 
I will never forget that morning when we found him on the floor, the day that he had entered Dog Heaven. It was a terrible morning. But he was old, and his time had come. 
Kuma, I will never forget you

No comments: