September 19, 2012

Känslan av att hinna med en buss

Jag är väldigt stresskänslig (har jag märkt) samtidigt som jag känner att jag tål mycket stress. Om inte annat har jg lärt mig tåla det mer på senaste.
Som en sån sak att hinna med ''den tidiga'' bussen hem från jobbet. Jag kan inte förklara den lyckan jag känner när jag hinner med den. Bussarna går 18:20 och 18:25 och den sistnämnde är hemma i Vetlanda typ 35min senare än den första. Det är sån sjukt stor skillnad för mig haha! No kidding!
Och idag är jag glad för att jag hann med den första! :D

Translation
I'm very sensitive to stress (I've noticed) but I also feel that I can withstand a lot of stress. Like when I manage to get on ''the early'' bis from work. I can't explain the joy and ease I feel once I'm on it! One bus leaves 6:20pm and the other 6:25pm. The last one mentioned arrives like 35 min after the first one so for me that's a lot of time! Haha so today I'm happy I made the early bus! Pheww! :D

No comments: