September 29, 2012

Bye Bye apartment



Mina sista bilder från lägenheten. Tack för denna gång, jag har haft ett par fina månader med dig, min allra första egna lägenhet. Du kommer alltid vara speciell för mig. Jag kommer aldrig glömma dig. Vackra lilla etta i Vetlanda. 
Men du, Vetlanda, hade jag inte haft familj och vänner kvar där hade jag nog velat glömma dig litegranna. But no can do. Som sagt, kommer ju alltid ha familj o vänner där, så du får fortfarande ha en plats i mitt hjärta. 

Translation:
My last pictures from my apartment. Thanks for now, I've had a couple of nice months with you, my very first own apartment. You will always be special to me. I will never forget you. You beautiful small apartment in Vetlanda. 
But you, Vetlanda, if I wouldn't have family and friends living there I think I might have wanted to forget you a little. But no can do. I do have my loved ones living there, so you will still have a place in my heart.

No comments: