December 12, 2009

Everybody's Fine

Ikväll vart det häng på Peets och sen bio. Vi såg Everybody's Fine med Robert De Niro, Drew Barrymore & Kate Beckinsale. Bra film. Väldigt rörande och även rolig (Man ! Diggar en liten snubbe i filmen alltså. Om ni ngn gång ser den, spana in Jack (or Jake?) en av ungarna. Haha, lätt min nya favvo :D).
Filmen fick en att tänka lite. Den handlar iaf om Frank (De Niro), vars fru gått bort 5 månader sen, och han har 4 vuxna barn som bor lite överallt i usa. Och han är rätt ensam nu, och han har inte mkt kontakt med sina barn och så iaf åker han och hälsar på dom, överaskar dom. Iaf, filmen fick en att tänka på att va långt ifrån jag är ändå, från alla i Sverige. Mamma, pappa, mina systrar, Ninnie, släkt och alla. Självisk man känner sig ändå. Att man liksom bara lämnar alla för att göra ngt som jag vill. Jag vill ju inte tänka så, men tänk om ngt skulle hända ngn liksom. Ne , nu stoppar jag mig där. Inget kommer hända med ngn.
Iaf, alla som känner sig träffade: Jag älskar dig ! Och saknar dig ! Jag har det bra, och jag hoppas allt är bra med dig där hemma !

Translation:
We mostly hung out at Peets tonight. Then we hit the movies. We watched Everybody's Fine (Robert De Niro, Drew Barrymore, Kate Beckinsale.) Good movie, I'd say. Very touching but also funny. (Dude, if you watch it, you have to check out Jake/Jack (?), one of the kids, Seriously he's my new favorite character :D)
The movie made me think a bit. It's about this man, Frank (De Niro) who recently lost his wife, he has 4 kids, who all live in different places in the states. And he's kinda lonely nowadays and he doesn't have much contact with his kids- although he'd want to. And the movie is about him going to all his kids and surprise visiting them and stuff.. It made me think about how far away I am from Sweden and everyone there. Mom, Dad, my sisters, Ninnie, relatives and such. I feel so selfish. Like going away, leaving everyone to do something I want - alone. I mean, I don't want to think like this, but what if something would happen to someone. No, I'm gonna stop myself right there. Nothing is gonna happen to anyone.
To anyone I know that knows: I love you. And I miss you. I'm ok here, and I hope you're great back home !

4 comments:

Mamma said...

Älskar och saknar dig oxå ska du veta....

Anonymous said...

Sometimes I have that feeling too.. but I think you don't have to worry about it :) just enjoy your time in SF!

Dylana Suarez said...

I am sure your friends and family in Sweden are very happy for you and wish you he best!

colormenana.blogspot.com

ninnie said...

:'( jag säger det samma til dig kära Torsken!
Så länge du har det bäst spelar det ingen roll att du är där!
För de förtjänar du pluttis! <3<3<3Och jag längtar!!!:D