December 02, 2009

December 1st

Kan ni tänka er; det är December idag. Helt otroligt. Började iaf dagen med att ta med hunden som vi är hundvakt åt igen (the black lab..) till parken på en tur i parken. Och när ja kom hem satte jag mig framför min rosa dator och kollade på årets julkalender. Verkar helt ok faktiskt, kan nog bli bra :)
Ja sen tog ja på mig en klänning och bar mig ut barbent hihi. Ja gillar det här. Dock blir det snabbt kyligt framåt eftermiddagen då solen går ner.
Nu blir det sängen. Imorgon ska ja åka till Barnes & Nobles och slå i in julklappar åt folk i 2½h. YEY va roligt ! Verkligen- jätteskojj.

Translation:
Can you believe it; It's December today. Crazy bananas. Started the day with a trip to the park with the dog we are dog sitting again (remember the black cute lab). When I got home the X-mas show that I've watched every year from dec 1-24 (well different every year..) worked online so I watched that. It seems good :P
Then I put on a dress and went out- barelegged. I like this. Unfortunatly the afternoons and evenings turn cold quite quickly when the sun sets.
Now , off to bed. I'm going to Barnes & Nobles tomorrow to wrap gifts for people for 2½h. YEY how fun ! Really- super fun.

8 comments:

Mamma said...

Fy va orättvist, här är det "bara" -9gr.Låter helt underbart, kan du byta med mig...en vecka i alla fall

glasruta said...

gumman! tack för kommentaren :) jag gillar mitt hår just nu men jag ska nog slinga det mer blondt snart tror jag :D hihihii. du är sååå snygg! hoppas allt är bra där borta i staterna :) puss

zieluka, said...

omg i love this watch

Bammo said...

hello miss victoria right? :]]
your so pretty and love the shades

xx

daisychain said...

crazy bananas indeed,

love your watch

Nana MoonDancer said...

how i like the watch and the glasses<3
where did you buy them from?

Anonymous said...

you look really pretty! :) love your watch and got the same sunglasses ^^ x

Victoria said...

waw such a great weather-
in paris, raining all the time- -.-

u look gorgeous ! :)

xoxo
Victoria-