August 17, 2009

Nu är jag inte ensam längre

Idag var jag och hämtade upp min värdmamma och mitt värdbarn på flygplatsen. Det har varit 3 sköna veckor hemma själv, men det är ändå rätt skönt att ha dom tillbaka om jag ska vara ärlig. Dom är för söta dom... jag fick 3 armband av dom som var köpta i Hong Kong. Supersöta var dom, och även en hong kongs/hong kongisk (????) tidning. Haha, seriöst hur säger man när något är från Hong Kong? Om ni vet får ni gärna uppdatera mig- jag är tom nu... haha.
Men ja, som sagt.... På onsdag blir det tillbaks som vanligt igen då hans skola börjar.
Förövrigt har jag mest dedikerat dagen till coolingarna i The Kinks...

Translation:
I went to the airport today to pick up my hostmum and my hostkid. It has been 3 nice weeks alone, but it feels good to have them back! And they are such sweethearts.. I got 3 adorable bracelets and a magazine from Hong Kong.
So yes, wednesday is gonna be back to normal when his school starts.
And oh, I mostly dedicated my day to the dudes in The Kinks.

1 comment:

Mademoiselle Ruta said...

oh that's so cool that you have a hostfamily. i bet it's an amazing experience.