August 12, 2009

Funny-weirdos & swedish scarymovie

(Jag, Elin, Cosima & Desi in not so great quality pic..)
Hängde hennes hos Desi ikvälll... då flummade vi litegranna... och nu sådär mitt i natten har ja kollat på "Låt den rätte komma in".. en svensk skräck (vampyrfilm).. jag valde att se den med engelsk dubbning, faktiskt. Jag är INTE ett fan av svensk film och tv (förutom svensk komedi..) så ja kände att ja ville göra filmen mindre svensk. Är jag lustig? hehe... Iaf, ingen toppenfilm direkt- inte dålig- men ja fick ingen verklighetskänsla alls.

Translation:
Chilled at Desis place this evening.. and acted weird... and now, in the middle of the night, I just turned off a movie called "Let the right one in"... its a swedish vampire-movie.. I chose to watch it with english voices instead of swedish. I'm NOT a big fan of swedish movies and tv (except swedish comedy..) so I felt like I wanted to make the movie "less swedish".. Am I weird? hehe.. Anyways, not a great movie- not bad- but yesm, didn't really get it in a way.

4 comments:

yiqin; said...

OMG I have always wanted to watch that movie. Seems really good.

Josefin said...

Bloppis i bloggen, kolla in vetja!

Vintage Lollipops said...

How adorable is this picture!!! You can tell you were having a wicked good time! xxx

camilla said...

maaaaahh vad avundsjuk jag blir! The killers liksom!! Var ska du se dem?

Tack för musiktipsen, ska lyssna och återkomma ;)