August 20, 2009

Börja om från Början

Idag var allt tilbaks till det vanliga. Känns HELT OK. Killen började i 4:an idag och han var sooo excited... Och ja, rutinerna är Back On. Var ledig mellan typ 9 och halv 3 och sen vart det lite häng på eftermiddagen typ. På kvällskvisten vart det lite svensk-fika på Starbucks (läs Jamba för mig. Och ok, ja tog en grönt te smak men så tog jag, som vanligt, bort sorbén och så frågade dom va ja ville ha istället... och ja, det slutade med att ja la till mango haha... Weird. Men den gick ner den med..). Anyways...
Ja, nu ska ja hoppa i säng- och för en gång skulls ska ja inte spana vänner- dels för att ja inte har min datorsladd så ja har snart inget batteri kvar- men också för att ja känner för att läsa min bok- Life of Pi- har haft lite uppehåll från den, men började ida igen, och den börjar bli rätt bra nu, så ja... det ska nog kunna vara mitt sömnmedel ikväll.. ska funka :P

Transaltion:
Today was back-to-normal-day. My kiddo started 4th grade and he was all excited about it. And I was off during the day but I kept myself busy. And we kinda just chilled in the afternoon.
I spended the evening at Starbucks- drinking Jamba - with a bunch of swedish girls.
And well, off to bed now- not watching Friends today, but reading Life Of Pi- its actually growing on me. It's kinda interesting...
So night nightyyyy...

2 comments:

Tess said...

Snygg design på bloggen =)

Mademoiselle Ruta said...

ooo i heard that book was good, but do you recommend it?

ps. i love Friends, such an awesome show. plus i love starbucks too. it's really a bad addiction for me.

pps. pretty photo :)