April 06, 2009

People who make my day

Efter ett par (många) timmar på Peet's idag med Vicky, med mkt snackande och skrattande så åkte jag en sväng till Goodwill. Där kom det fram en dam till mig och sa att hon "adored" mina leggings (don't know why. dom är bara svarta med spets nertill, men ändå.. hehe). Och sen började vi prata lite och hon gav så fina komplimanger till, så söt var hon. Jag ska erkänna, vilket känns weird, att så många komplimnger som jag fått de senaste veckorna har jag nog inte fått under min livstid haha... What's happening here haha...

Translation: After (many) hours spending with Vicky at Peet's, I went to a Goodwillstore. And a lady there came up to me and complimented my leggings.. and then we started chatting a bit, and she was so cute, giving me compliments and everything... I have to admit, during the last weeks here I have gotten like sooo many more compliments then I ever had.. How weird is that. What's happening.. I don't get it haha... But sure, it's nice, indeed :)

1 comment:

Elizabeth Victoria Clark said...

compliments are great, and so is goodwill, i just got a load of great stuff this past weekend. have a lovely week girl xx