March 04, 2012

Lovin' this Sunday

Åh vilken underbar söndag jag har mig!
Började med att gå upp vid kl7 och tvätta haha. Sen städade jag min lägenhet så nu luktar det massa massa gott :) 
Det är sjukt underbart väder idag och jag bestämde mig för att ge mig ut och springa och njuta lite. Och dessutom se hur min kondition ligger till, eftersom jag bara tränat inomhus de senaste typ halvåret.... Men min kondition höll :) Och jag känner verkligen att jag har fått starkare kropp med! Yey!
(Hmm.. det känns som att min blogg håller på att bli en träningsblogg haha. Skriver typ bara om det... men ja, är inne i liten träningsperiod nu och jag älskar verkligen att träna, så .... ^^)
Vädret idag gav mig en liten känsla av sommar! Åh så underbart, jag längtar så jag spricker till sommaren! Mmmm värme... Mmmm soooool! Give me more give me moreeee! 

Translation:
Oh what a wonderful Sunday I am having !
Started it out by going up at 7am to do some laundry haha. Then I cleaned my apartment so now it's smells sooo good :)
The weather outside today (and lately) so I decided to go out and run och enjoy the sun. And also, to see how well my body would handle to exercise outside, since I've only done my workouts inside the past months... But I did well :) And I really feel as if my body is a lot stronger also! Yey!  
(Hmm... it feels like my blog is turning into a training blog haha.. I only write about me working out lately.. but I'm in such an awesome workout mood lately and I just love hitting the gym :P)
The weather today gave me a touch of the summer! Oh so lovely, I can't wait for summer. Seriously! Mmm heat... Mmmm suuuuuun ! Give me more give me moreeee!

No comments: