March 29, 2012

The Hunger Games

(Ännu en charmig bild från Stockholm :P)
Igår vart det bio med hela gänget. Hängde på Ninnie och Samuel som skulle åka till Växjö för att kolla på Hunger Games. (Och inte tackar jag nej till en resa till Växjö? haha). Andreas mötte upp oss tillsammans med fler folk. Trevligt. Dom andra käkade på Oxgrillen först, Ninnie och jag sprang till Coop och köpte en fralla och en banan och gjorde en "Fralla med banan" (tänk er korv med bröd hahah). Asgott!
Sen var det dags för den 2½h långa filmen. Och jag somnade inte ens! Ett tecken på att jag verkligen ville se den. Jag gillade den ! Tyckte den var bra. 
Idag blir det en kortis jobb, sen drar jag till Växjö igen :) Dessutom lyser solen idag YEY!

Translation:
(Another charming picture from Stockholm haha)
I went to the movies last night. Me, Ninnie & Samuel drove to Växjö to watch Hunger Games. Andreas came as well together with some other friends. 
The movie was 2½h long. And I didn't even fall asleep! Good sign! haha. I really liked it actually- I would say, go and watch it! 
Today, 4h of work then I'll be going to Växjö again :) Besides that, the sun is placed on the sky today again  YEY! 

1 comment:

Anonymous said...

hi hi jag tycker om bilden !
jag ska se det ikväll ;-) Har du läst boken?