March 12, 2012

The Dirt Daubers

 The Dirt Daubers (US)
I helgen åkte jag till Växjö och Andreas. I lördagskväll drog vi till ett place där ett band från Kentucky, USA skulle spela lite old style country/blues/bluegrass typ av musik. The Dirt Daubers. SÅ SJUKT SKÖNT BAND! OCH ÅÅÅH VA JAG SAKNAR ATT GÅ PÅ KONSERTER! Jag älskar det verkligen! :) Jag gick till minst typ 1 konsert i veckan back in Cali... Anyway, sjukt bra band och sjukt bra kväll! :)
Igår, söndags, jobbade Andreas hela dagen så jag underhöll migsjälv och gick till Friskis&Svettis i Växjö och tränade. Vetlandas gym är såå mkt bättre än Växjö, inte alls lika fint och bra. Men men, fick lite träning iaf :P 
Idag jobbade jag heldag. Var helt slut när jag kom till Vetlanda idag på morgonen och har vart hela dagen. Jag tränade cirkelfys ikväll och jag var verkligen inte pepp- hade hellre legat hemma och dött, men nu i efterhand är det skönt som tusan :P

Translation:
I went to Andreas and Växjö this weekend. On Saturday night we went to this café/venue where a band from Kentucky, USA was gonna play some old style country/blues/bluegrass kind of music. The Dirt Daubers. I LOVE THAT BAND! AND MAN I MISS GOING TO CONCERTS! I went to like at least one concert/week back in Cali... Anyway, insanely awesome band and such an awesome night :)
Yesterday, Sunday, I had the whole day to myself while Andreas was working. So I went to the gym in Växjö. The gym at home is sooo much better and nicer...  Oh well, I did get some working out done at least :P
I worked 10-6 today. I was soo exhausted when I came back to Vetlanda this morning, and I've been tired all day. But I forced myself to work out tonight and I really didn't feel like it, but now after it feels goooood :P

No comments: