July 21, 2011

Sorry!

Jag suger på att uppdatera. Men det är så att det är sommar och jag njuter av sjukt bra häng på kvällarna med fina personer! Så.... håll ut, när mitt liv börjar bli lite tråkigare ska jag börja vara lite mer aktiv haha. In the mean time- keep it real babe! (Haha, underbart quote från när Howard imiterar Raj i Big Bang Theory haha! )

Translation:
I suck at updating my blog. But here's the deal... it's summer and I'm enjoying time with awesome people every day! So.... hang in there, when my life is entering a more boring state I will be more active here haha. In the mean time- keep it real babe! (Haha, I love that quote from Howard when he is imitating Raj in The Big Bang Theory haha!)

2 comments:

Syed said...

Hope you're having super awesome Summer :)

glasruta said...

Ä-L-S-K-A-R ditt rum!!!! och tack för din fina kommentar. gud, jag lever i en bubbla här nere.. hinner inte sitta vid datorn, hinner inte uppdatera mig om någonting alls :( bu. hur har ni det där hemma? puss