July 17, 2011

Medieval Wedding !

I Fredags drog syrran och jag till Öland för att då springa Victorialoppet. Vi stannade först till hos päronen vid deras husvagn och hängde lite och tiggde lite mackor :P Sen drog vi oss vidare till Borgholm, strosade runt lite, käkade och sen vid 19 var det dags för loppet. Det var perfekt väder alltså, lagom varmt, molningt och sen kom det även lite dugg som kylde av oss! Kom i mål på 49 min, och är faktiskt rätt nöjd att det blev under 50 :P Gött race var det!

Translation:
On Friday me and my sister drove to Öland to run a race called "The Victoria race" (Quite the name on a race huh ;P). Every year, for the last 31 years, there has been a race on Öland on our Crown Princess, Victorias, birthday (well this year was the day after her b-day, but still...). So yeah, therefor the name. It's a 9KM race and I finished on 49 min. Quite happy I was under 50min :P The weather was perfect, nice temperature, cloudy and then a little bit of rain came and cooled us down ! It was an awesome race !
Igår så var det Dagen med stort D för Daniel & Ida, två kompisar. Giftermål var det talan om, och till och med ett Medeltids sådant! Alltså vigslen var så sjukt underbart fin så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Jag är inte den som fäller en tår, men jag lovar det var nog inte många ögon torra efter det. Som sagt så var ju allting i Medeltidstema, alla var klädda så, vigseln och festen var i ett stall, det var djur överallt och stämmningen var den bästa! Helt fascinerad över hur dom har lyckats få till allt så himla bra ! Ne, jag har verkligen inga ord. Helt underbart! Och kvällen var lika fin den med spex och mat och tal och allt som tillhör bröllop.
(Mer bilder kommer kanske sen....)

Translation:
Yesterday the Big Day for two of my friends arrived. They were getting married. And not just a regular wedding, but a Medieval Wedding. Oh my, the ceremony was incredible! So amazing! I'm not the one who usually sheds a tear, but I couldn't stop myself. It was truly beautiful. As I said, the theme was Medieval and everyone were dressed that way, and the ceremony and the party was made in that theme. I'm so freaking fascinated of everything they did and how everything was perfect and the whole feeling was just awesome! They had animals strolling around everywhere; pigs, sheeps, dogs, birds and everything haha. It was awesome !
(More pics will hopefully come...)
Ninnie & I in our Medieval outfits ! :)

1 comment:

dimi said...

Wow!! 49 min? Bravo dear! And that wedding seems so cool - congrats and best wishes to your friends!! :)