July 04, 2011

Late Midsummer pics !

Bilder från mitt midsommarfirande! :) Trevligheter minsann!
Ja, igår drog jag mig till Falköping efter jobbet. Hälsade på en kompis :) Så trevligt så. Kom tillbaka ikväll och åkte direkt hem till Samuel och hängde med han, Ninnie och Victor. Chillade och kollade film(er). Blev en tur till donken med. Helt ok helg !
Imon var jag egentligen ledig, men ska in och jobba 14-18.15. Helt ok det med :P
Nu är klockan 3, och jag kanske ska gå och lägga mig.....? Jag vet inte, jag är inte riktigt trött än, och det är så himla skönt att bara sitta uppe och inte göra ngt viktigt alls haha. Men ja, får se när jag däckar helt enkelt ^^

Translation:
Here are some late pics from my Midsummer celebration :) Nice time, indeed !
I went to a place called Falköping yesterday after work. Visited a friend :) Had a good time! God back tonight and went straight to Samuels place and hung out with him, Ninnie and Victor. Watched two movies and went to McD. Really nice weekend!
I was supposed to be off tomorrow, but I'll work 2-6.15pm instead. Perfectly fine with me :)
It is now 3am and maybe I should go to bed...? I dunno, I'm not really tired yet, and it's really nice sitting here, not doing anything important at all haha. But yeah, I'll just see when I pass out ^^

3 comments:

Mademoiselle Ruta said...

Looks like you had such fun! I love you friends orange dress, it's such a bright colour!

Winnie said...

I love your hair with the flower decoration, such a sweet look!

Nana said...

yeah I know that feeling of not having anything important to do XD I'm now on vacation too yay!
It looks like you had a nice time indeed!