July 24, 2011

How about playing Guitar Hero 'til sunrise !

Sjukligt awesome underbart häng igårkväll och natt ! Började med att köra lite Guitar Hero med Andreas, sen drog vi hem till David och Anna och ett gäng och hängde där och hade det mega trevligt, sen drog vi vidare till Samuel där Axel var den enda som va vaken. Samuel sussade så sött, stackars trötta krake. Vi hade lite roligt medan hans sov, sen drog vi 3 hem till mig istället och lirade Guitar Hero tills 6 imorse. Inte helt fel skulle jag vilja säga !
Efter 2 h:s sömn bestämde Ninnie och jag för oss att dra till Växjö sådär lite spontant! Inte för att jag kanske skulle shoppa så värst mkt, men jag fick med mig en del hem. En massa fynd ! Sånt gillas ! Haha.

Translation:
Insanely, super mega awesome evening and night last night! Started out with some Guitar Hero with Ninnie and Andreas, then we went home to some friends and hung out and had an awesome time, then we continued to Samuels place, where our friend Axel was the only one still awake. Poor tired Samuel was asleep haha. We had some fun while he was sleeping and then we went to my house and played Guitar Hero until 6am. Not all that bad ! Freaking awesome I'd say!
After 2 hours of sleep me and Ninnie decided to go to a big mall in Växjö- like an hour away from us- kinda spontaneous ! Not that I needed to go shopping all that much (well, when do you really "need" that, anyway- am I right? ^^) but I did find some bargains ! Likey like! Haha.


1 comment:

Desi said...

sounds like an awesome night ^^