January 16, 2011

It's You, Me and Puntis

Ännu en helg har gått. Och va för nytta har jag gjort då? Hmm.... (jag får återkomma när jag kommit på en bra lögn till det haha).
Ne men idag tränade jag iaf äntligen. Jag har ju haft ett litet uppehåll nu i allt för många dagar. Jag har iofs vart lite halvsjuk så det är ju en anledning men sen har jag faktiskt vart lite lat också. Suck, var finns min inspiration. Innan va jag ju på gymmet om inte varje så varannan dag, eller ute och sprang (okej mina tillgångar är väl typ lite annorlunda nu, plus att om jag skulle ge mig ut och springa nu så är det ju elika med självmord). Men iaf, det kändes gött som tusan att röra lite på sig haha.
Sen blev det lite inspelning till ett klipp till Ninnies och min filmblogg och även lite klinkandes på gitarr/keyboard. Avslutade dagen tillsammans med premiären av Solsidan- som bara äger ! :P

Translation:
Another weekend passed by. And what good things did I do...? Hmm... (I'll get back on that once I've made up an awesome lie haha).
I did work out today though. Finally. I've had a little break a few (!) days now. Well I have been sick, but I'm also gonna admit it's been out of laziness as well. Man, where is my inspiration? I used to go to the gym if not every day but every other, or be out running (ok , I guess my situation isn't really the same here now, but still. And besides, if I'd go out for a run now that would like equal suicide haha). But yeah, felt good to move haha.
Then Ninnie and I worked on a video clip for our movie blog and we also had time to jam a little with our guitars/keyboard ;)
Hope you all had a nice weekend :)

7 comments:

Dylana Suarez said...

So cute!

xoxo,

colormenana.blogspot.com

ulimayang said...

nice .. :D

Rosie Savage said...

I wish I had the inspiration to go to the gym, instead I just moan about my weight haha.

Rosie x

Katarzyna said...

Whata funny toy! I love him/her : *

Katarzyna said...

OH AND I FOLLOW YOU!

Sara said...

I love that toy! Is that a mammoth? Sorry to hear that you were sick. I have not been working out either :P at least you went! Get some good tunes, that always helps!

Flashes of Style said...

Hehe this is SO cute <33